Portal Internetowy Nowej Generacji Duno.pl
Piątek, 25 maja 2018 Borysa, Magdy, Marii-Magdaleny
   strona główna | dodaj ogłoszenie | szukaj ogłoszenia | regulamin | kontakt | Toruń | Forum
   - Pracownicy wg. branż
   - Pracownicy wg. województw
   › Szukaj pracownika
   + Dodaj ogłoszenie
   - Praca wg. branż
   - Praca wg. województw
   › Szukaj pracy
   + Dodaj ogłoszenie

   
   szukanie zaawansowane ›





   PORADNIKI I WZORY
   KATALOG FIRM

  Statystyki


Ogłoszeń pracodawców: 13561
Ogłoszeń pracowników: 3466


Kontakt: admin(at)bazapartner.pl





Oferta pracy

Firma: Seology Sp. z o.o.
Praca na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr referencyjny: brak
Lokalizacja: Gliwice
Data dodania oferty: 12-02-2018


Działalnośc firmy

Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.
W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Gliwice)

Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)?
-Wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności,
-Motywacyjny system premiowy,
-Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata,
-Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe,
-Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje,
-Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic,
-Samochód firmowy w godzinach pracy,
-Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport,
-Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej,
-Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne,
-Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze,
-Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)


Wymagania

Czego oczekujemy?
-Zależy nam, żebyś potrafił dobrze zarządzać swoimi zadaniami i umiał jasno określać priorytety,
-Poszukujemy osób, które czują się swobodnie w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem,
-Spodziewamy się, że będziesz zaangażowany w pracę i nastawiony na realizację wytyczonych celów i zadań,
-Chcemy, żebyś był samodzielny i kreatywny,
-Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta (Agencja SEO/SEM, Agencja interaktywna, Agencja reklamowa, Agencja marketingowa, Dom Mediowy).


Zadania

Czym będziesz się zajmować?
-Wsparciem działu BOK w kompleksowej obsłudze posprzedażowej klientów, m.in. opracowywanie raportów i przekazywanie klientom bieżących informacji na temat efektywności prowadzonych działań,
-Opracowywanie analiz rynku i konkurencji,
-Bieżącym monitorowaniem potrzeb wybranych klientów,
-Dbaniem o pozytywne relacje z klientami,
-Współpracą z pozostałymi działami firmy w celu realizowania poszczególnych usług.


Dane kontaktowe

Nazwa firmy: Seology Sp. z o.o.
Adres: Zygmunta Starego 24a
Województwo:
Miasto: Gliwice
Telefon: 517025097
E-mail: rekrutacja@seology.pl


← Wstecz

do góry

  REKLAMA





O nas | Reklama | Dla prasy | Kontakt | Regulamin
Serwis korzysta z plikow cookies. Dowiedz sie wiecej
Copyright © 2007-2009 Duno.pl Wszelkie prawa zastrzezone.



Ranking stron internetowych, dobre, fajne, najlepsze strony www, darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.